ikon twitter


Sunday 2 March 2014

Unexpected

Assalamualaikum.

ANNYEONG!!!

:D haha, I'm back dear bloggie. Sorry. (tiru Cheon Song Yi jap) >.< tak tahu siapa dia? well, kalau korang tengok drama My Love From The Star, mesti korang tahu siapa dia dan trademark dia dalam tu apa. taknak cerita kat sini, sebab kalau aku cerita kat sini memang tak cukup dan tak puas. korang kena tengok sendiri. haha. kejam tak aku? merong~

sihat tak blog aku nie? sorry laa, aku lately nie dah takde idea nak tulis entry apa. lagi pun sem lepas aku agak busy. huhu. jom cerita apa yang dah terjadi sepanjang aku tak hupdate blog nie. firstly, result sem 3. alhamdulillah, naik. both gpa and cgpa. cuma cgpa tu naik sikit je laa. tapi, bak kata member aku..."sikit atau banyak takpe, janji kau naik..bukan turun macam aku.." thanks babe, I am so grateful with what have I achieved last sem. now, we must focus on this sem's subjects. bagi aku killing jugak laa subjek sem nie. huhu. but I'll try my best. :) cuti aku macam biasa, kat rumah je. jaga ayah aku. alhamdulillah, kaki dia semakin pulih dah. dan cuti hari tu, aku dapat phone baru, tapi takde laa baru sangat secondhand ayah aku je. tapi, alhamdulillah. termakbul jugak hasrat aku nak pakai smart phone nie. hehe. well, cuti aku takde yang special sangat pun. huhu.

So, berbalik kepada tajuk entry aku kali nie. "UNEXPECTED". apa yang unexpected sangat tu? haha. okey, aku mulakan story. hari nie kat upm ada pembahagian Baucer Buku 1 Malaysia. aku malas nak pergi pepagi, confirm ramai gila orang. sememangnya ramai, jiran aku bagitahu tadi. haha. so, aku pergi laa belah petang. phone lama aku, aku tinggalkan. aku bawak phone baru. saja, malas diganggu. hehe. lepas tu, bila balik bilik aku perasan ada 2 missed call. sekali tengok, rupanya Hafiz. haha. bestfriend lama aku yang dah lama lost contact. last call dengan dia 3 tahun lepas kot. gila lama. haha. aku pun agak terkejut jugak laa. yelah, selalunya aku yang call dia. tak pernah pernah dia nak call aku. tup tup, takde angin takde ribut dia call. 'alamak, asal aku tak bawak phone nie tadi. kalau tak dah boleh jawab call dia on the spot.' hatiku pun berkata. cehhhhh. aku ingat dia salah number ke apa. kalau missed call sekali yelah kot salah number or terdail. tapi dua kali. aku curious. so, aku pun terus laa call dia. haha. bagi salam je, terus dia tanya soalan "weyy, kau apa khabar?" haha. lepas salam, terus aku tanya dia jugak. soalan dia aku jawab dengan soalan. haha. tapi soalan aku agak kejam laa. "kenapa tetiba call aku nie?" haha. macam taknak dia call je. sedangkan hati rindu kat dia. >.< tapi takpe laa, janji aku happy. :) sungguh aku sangka dia nak call. happy gila-gila. excited habis. rasa macam mimpi pun ada jugak. haha

so, I guess tu je laa kot untuk kali nie. haha. takde yang best pun kan? sorry.
sekian, terima kasih.
Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment