ikon twitter


Friday 29 November 2013

untuk kau yang tengah bahagia bersama si dia :)

assalamualaikum. yes, post nie memang untuk kau pun. tak perlu aku bagitahu nama kan? kalau kau terbaca nie mesti kau tahu orang yang aku maksudkan itu adalah kau. kau yang pernah aku sayang. haha. sekarang kita hanya "strangers with memories" je. maybe aku boleh katakan kita nie awkward friends. xyah nak memanjangkan entry laa kan. aku straight to the point je k?

lately aku sense something fishy kat timeline twitter aku, tweets between kau dengan sorang minah tu. emm, aku malas nak mention nama minah tu. rasanya kau lebih tahu siapa minah tu dari aku kan? :) senyuman tak lekang dek bibir aku. alhamdulillah, kau dah bertemu dengan mangsa hati kau yang baru. cemburu? tak mungkin. aku malah gembira lagi ada laa. aku nampak kau happy je dengan dia. opsss! sorry, aku terstalk minah tu punya tweet. bhahahahaha! twitter dia je laa aku stalk, kau punya..errr..sorry, jangan perasan eh? aku tak stalk kau pun. tak pernah dah since 2/9/2013. :D sebab aku pun semakin gembira dengan life aku sekarang, alhamdulillah. cuma satu tu je aku nak pesan kat kau, jaga hati dia baik-baik. hargai dia. buang sikit ego kau tu, luangkan masa dengan dia. share masalah sama-sama. jangan biar dia sorang-sorang. errr, aku rasa masa kau dengan dia lagi banyak kot banding masa kau dengan aku dulu. haha. apa-apa pun, aku doakan kau berubah dan bahagia dengan dia. semoga korang kekal lama. :)

sekian entry aku kali nie. #sorrylamatakjengukblog
assalamualaikum.

1 comment: