ikon twitter


Thursday 5 December 2013

maafkan diri ini

assalamualaikum. :)

tetiba hari nie aku TER-emo sikit. bukan terasa, tapi entah laa. mood tengah tak stabil nie. hampir 2 minggu jugak laa, aku ulang-alik dari bilik aku ke bilik member aku tu. aku nak mintak maaf kat roommates aku, bukan aku nak larikan diri dari bilik ke apa. aku pergi sana sebab nak buat kerja. assignment. member aku tu boleh je datang bilik aku buat kerja, tapi dia takde laptop. dia buat kerja guna PC dia je. and PC dia tu kat bilik dia, so aku takde cara lain melainkan bermalam kat bilik dia. situasi aku di sini bukan bermaksud selama hampir 2 minggu tu aku bermalam kat bilik dia, aku selang beberapa malam baru pergi bilik dia. serius, aku pergi bilik dia untuk buat kerja je. aku minta maaf sangat2 kat roommates aku, aku takut dorang kecik hati dengan attitude aku yang macam tu. selalu bermalam kat bilik orang. mak aku selalu pesan kat anak-anak dia, kalau kat tempat orang, jauh dari keluarga..first thing first is jaga hati roommates. sebab tu aku pergi minta maaf kat roommates aku tadi. aku risau dorang terasa. aku tahu dorang cuma bergurau, tapi dalam hati Tuhan je yang tahu apa dorang rasa kan? so, aku pergi laa minta maaf awal2. :/ aku sayang dorang, sebab tu aku taknak dorang terasa walau sedikit pun dengan perbuatan aku tu.

hmm, sekian entry pendek dari aku kali nie. :)
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment