ikon twitter


Friday 24 October 2014

Lately

assalamualaikum. wahai blog yang dah lama penuh dengan sesawang..habuk merata sana sini..hari ini aku takkan mampu nak bermanja dengan kau. maafkan aku.

wahai sahabat, kawan, teman, chingu, pengyou, tomodachi, friend...kau akan tahu siapa yang aku maksudkan bila kau baca entry nie. aku sayang kat kau dan aku rindukan kau. kau yang dulu, walaupun selalu tidur dalam kelas. walaupun selalu bising, angin takyah cakap laa kan..always dengan kau..haha..kau yang happy, kau yang ceria, kau yang bersemangat walau kekadang tu xde semangat mana pun laa kan..hehe..tapi kau tahu aku selalu ada untuk kau rely, walaupun aku tahu aku tak sebagus mana pun untuk kau rely..kau tahu kau boleh harapkan aku jadi pendengar kepada semua masalah kau, sebab aku selalu cakap.."aku tahu bukan aku yang rasa apa yang alami, aku tak mampu nak tolong banyak sangat, but at least aku boleh jadi pendengar yang baik, insyaAllah." tapi kawanku, aku tak mampu nak bendung perasaan sakit aku bila tengok kau macam tu. kau sakit, aku pun sakit. kau nangis, aku pun ikut nangis. aku tahu kau sayang orang sekeliling kau, tapi tolong..tolong..tolong jaga diri kau dulu sebelum kau jaga orang lain. kau takkan boleh nak jaga orang lain kalau diri kau sendiri tak terjaga. aku sayang kau, sangat sayang.

and lastly, prioritize what's more important for you to do. please, I beg you.

No comments:

Post a Comment