ikon twitter


Sunday 5 May 2013

rajuk

rajuk atau dalam erti kata lain bermaksud, satu perasaan yang muncul apabila sesuatu yang kita inginkan tidak ditunaikan oleh orang yang tertentu. eh? salah ke? nie tafsiran aku sendiri laa. xde rujuk kamus dewan ke apa. hehe. saja je tulis entry macam nie. aku ingatkan, aku sorang je yang kuat merajuk, rupanya dia lagi kuat merajuk. itu baru rajuk, belum cerita pasal cemburu. haha. cemburu dia lagi kuat weyy banding aku. silap haribulan boleh putus kitorang. haha. 

tadi, aku baru je chat dengan dia. saja, sebab pagi tadi dia x reply pun text aku. so, aku tanya laa kenapa x reply kan. nak dijadikan cerita, masa chat tu..tetiba dia cakap macam nie...

+ jom skype. =)
- xnak. sebab aku x suka skype. sorry. :3
+ apa beza skype dengan jumpa depan2? haha..apa2 je laa.
+ kalau begitu, aku pun x suka jumpa depan2 laa. fair k? tq.
- eh? kenapa pula macam tu?
- jd xnak jumpa sudah?
- ok laa. xyah jumpa lepas nie
- call/msg pun xyah.
- bye
+ call msg pun xyah
chat pun xyah
berkomen pun xyah
bermention d twitter pun xyah
tulis entry dlm blog pun xyah
- kenapa nie? jangan laa macam nie..
+ semua xyah k?
+ hahahahahahahahaha
- merajuk laa tu.
+ baru tahu aku kuat merajuk
- merajuk laa. pastu minta pujuk.
+ hahahha. mana ada merajuk. syg ada laa kat kau.
hahahahahhahha
wekkk .. cepat laa balik..kalau laa nanti aku kerja tempat lain, study tempat lain..
+ biar kau xleh tengok muka aku. haha.
+ org rindu sebab tu nak skype. 

hmm..macam tu laa bunyi chat kitorang. haha. nak cakap aku kuat merajuk, dia lagi kuat merajuk. tengok tu, aku tolak ajakan skype dia, pun dah merajuk xnak call/text. sabar je laa..aku sebenarnya, x suka skype dengan lelaki. aku pernah vid call dengan member perempuan je. tu pun seriously jarang sangat.  boleh kira kot setahun berapa kali aku vid call. dengan family pun aku x pernah vid call bila rindu taw. sorry sayang. haha. lepas nie terpaksa aku belajar memujuk orang. hehe. 

btw, sampai sini je laa ye. Sekian. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment