ikon twitter


Saturday 4 May 2013

aku jumpa dia!!!

haha! yeah, aku jumpa dia. siapa? hmm. bukan Mr. I. tapi penulis novel yang paling aku minat. sat eh, aku upload gambar tu. =)


hah..nampak x? SITI ROSMIZAH. yup, penulis novel Cinta Kau dan Aku, 7 Hari Mencintaiku, dan yang terbaru adalah Curi-Curi Cinta. jyeahhhh! sebenarnya, story tu macam nie. aku dengan member2 aku plan seminggu sebelum nie nak pergi Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) yang diadakan kat PWTC tu masa 1st of May. sebab masa tu kan cuti, senang laa nak keluar. semua free. sekali pergi, Ya Allah. sesaknya! kat KTM sesak, LRT sesak, dalam PWTC tu lagi laa. jangan tanya. penuh, sesak. mengalahkan ikan sardin weyy. 

continue..malam sebelum aku pergi sana, aku ternampak ada orang tweet gambar novel terbaru karya SR nie. so, aku pergi laa survey kat page mukabuku SR tu. tup tup! aku terbaca yang dorang pun bukak booth SR kat sana. so, aku plan just nak beli novel tu dan novel keluaran KN. dua je. hihi..esoknya kitorang pun pergi laa. aku pergi nie pun sekali nak jumpa Ezzati, ex-KML stidy kat UM. nak ambik baju "Keep Calm and Love Borneo" tuh. after ambik, kitorang pun gerak laa sama2. cari novel. hehe. aku dengan Ezzati memang minat SR. so, kitorang pun pergi laa booth SR. aku pun ambik laa novel Curi-Curi Cinta tu. terus laa g bayar. masa bayar tu, akak cashier tu tanya, nak sign x? aku pun jawab laa nak. then, terdetik kat hati aku. xkan laa dia yang nak sign. dia bukan SR pun. *masa tu ada gambar SR kena tampal kat booth tu, so aku tahu laa* dia pun bukak laa plastik novel tu. pastu bagi kat aku lepas aku bayar. aku pun gerak je ke depan. tiba2, Ezzati cakap kat aku, kata nak sign tapi kat mana/ x nampak SR pun. pastu, dia pun pergi laa tanya kat abang sebalah akak cashier tu. then, dia cakap kalau nak sign kat hujung sebelah booth tu. kitorang pun pergi laa.

first tu, kitorang dah nampak dari jauh ada SR. "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!" hah, macam nie laa respon kami berdua. excited mengalahkan jumpa artis kot. haha. lepas tu kami tutup mulut, malu laa juga. ramai kot orang, kami pula jerit xtahu malu. haha. aku pun gerak ke arah SR. ada abang bodyguard tu tanya, nak sign ke? "ye, nak minta sign." "adik pergi minta cop dulu baru sign ye?" "okey" lepas tu, aku pergi laa minta cop. then baru minta sign kat SR. wahhhh! seriously terharu dapat jumpa dia. sumpah aku x expect pun akan terjumpa dia. rezeki weyy. haha! pastu, SR pun tanya aku. "nama adik?" "Ainur Farahanie." pastu, dia pun tulis laa nama aku kat depan muka surat novel tu. lepas tu, dia sign. ohmyAllah! sangat sangat sangat sangat sangat excited aku masa tu. "nak ambik gambar boleh x?" "boleh." lepas tu aku pun gambar laa dengan dia. after that, Ezzati pun take turn ambik gambar dengan SR. 

yang nie Ezzati dengan kak Siti Rosmizah. =)

yang nie pula aku dengan kak Siti Rosmizah.

Sumpah perasaan excited tu still sampai sekarang taw. haha. tapi kan, aku x baca lagi novel tu. hehe. xde masa. aku kalau baca novel, aku nak masa tu aku x busy dengan kerja lain. baru dapat feel betul2. hehe. btw, dah lama kan aku x cerita pasal Mr. I  tu. hmm. just nak bagitahu, semua masalah dah settle. Alhamdulillah. =) aku semakin bahagia. gaduh2 nie sebenarnya dapat mengeratkan sesebuah hubungan taw. sumpah x tipu. sebab aku dah rasa semua tu. eh? haha. mana2 je laa. aku dah luahkan semuanya, serah kat dia je laa nak buat keputusan yang macam mana. aku terima. aku redha. tapi jangan salahkan kalau nangis lagi suatu hari nanti sebab kau. aku nangis sebab aku sayang kau. aku xnak kehilangan kau. eh? jangan sedih2. aku tengah happy nie dengan dia. hehe. okay laa, aku rasa tu je kot untuk kali nie. hihi. 10 hari lagi. jyeahhh, just wait for it. =)

Sekian, Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment