ikon twitter


Monday 13 May 2013

Terima Kasih Mama

terima kasih mama
kandungkan aku sembilan bulan sepuluh hari
terima kasih mama
lahirkan aku ke dunia ini
terima kasih mama
besarkan aku hingga kini

terima kasih mama
atas semua keperitan dan kesusahan
dalam tempoh mendidik diri ini
menjadi seorang yang mampu belajar berdiri
mampu mengurus diri sendiri
mampu berdikari
disaat aku jauh dari keluarga

terima kasih mama
atas kasih sayang yang kau taburkan
atas pengorbanan yang kau lakukan
atas titik peluh yang kau habiskan
atas susu yang kau berikan
membesarkan aku
menjaga aku

TERIMA KASIH MAMA!

hasil karya,
Ainur Rahim

#karya nie aku buat sempena Hari Ibu tahun nie untuk semua ibu-ibu yang ada kat muka bumi ini.
hargailah ibu sementara dia masih bersamamu. sayangilah dia. =) sekian. 
Assalaualaikum.

No comments:

Post a Comment