ikon twitter


Tuesday 1 January 2013

2 0 1 3

Assalamualaikum~ wow wow wow~ A new year with a new entry~ hihi..sekarang dah tahun baru, and aku tengah countdown untuk balik Sabah. weee~ x sabar nak balik rumah jumpa mak bapa..banyak dah planning untuk cuti nie..nak pergi ranau..rumah makcik dan juga nak pergi Desa Cattle Dairy Farm..best dohhh tempat tu..suasana dia macam New Zealand taw..siap ada kabus tebal gitu..hihi.. btw, nak bagitahu esok aku still ada paper exam nak jawab..doakan aku erh? =) thanks korang..tapi kan, macam malas je nak study subjek tu..walhal aku memang x pernah study pun untuk subjek tu..hihi...sebab subjek yang perlu untuk aku menghafal-hafal fakta nie memang aku x minat..macam sejarah..susah dohhh nak hafal semua tu..kalau bagi aku soalan macam math or physics tu, boleh laa aku jawab..hihi...apa2 pun, Selamat Tahun Baru 2013 ye semua..=)

No comments:

Post a Comment