ikon twitter


Thursday 10 January 2013

Tamatnya sem 1 kat UPM...=)


hohoho! tamat dah sem 1 aku kat upm nie. dan sekarang aku tengah countdown hours sebelum balik Sabah. =) Tadi, aku punya last paper pukul 8:30-10:30pm. perghhh, salah sendiri laa juga, siapa suruh mengelamun masa menjawab, kan dah tak cukup masa nak jawab semua soalan tu. :/ huhu. keluar je dari dewan exam tadi, aku terus laa switch on hp aku. tup tup, ada text masuk. aku tengok nama pengirim dia **** ***** Gary. ohmy, dia text aku dohhh! weeeee~ happy nye. =)

Nak taw apa dia cakap? dia tanya, macam mana exam? wahhhh~ what a caring guy~ aww~ >.< masa dalam bas nak balik kolej tu, aku tersenyum je taw. happy sambil reply text dia tuh.  kitorang text sekejap je, dalam 10 minit macam tuh. tapi cukup untuk membuat aku rasa bahagia walaupun dia bukan milik aku. sehhh~ Lepas aku sampai bilik, memang x sah kalau x online dulu. so, aku switch on lappy aku, and online. aku sempat laa chat kejap. alaaa..borak kosong je. last2 tuh, dia offline dah. aku pun a bit sedih, sebab x sampai pun 5 minit chat dengan dia, dia dah offline tanpa bagitahu kat aku. :/ hmm..tettt tettt~ ada text masuk, aku ingatkan siapa laa yang nak text aku malam2 macam nie. sekali tengok, dia laa pula yang text. and aku baca. "Good night and assalamualaikum noona =)" . macam tuh laa text yang dia hantar. walaupun kitorang just kawan, tapi every night after kitorang chatting kat facebook, mesti dia akan akhiri conversation kitorang dengan ucapan selamat malam dan salam. aku happy sangat2 taw bila dia buat macam tuh kat aku. kenapa? sebab bagi aku ucapan selamat pagi dan selamat malam adalah sangat penting untuk aku. Walaupun just 2 patah perkataan je, tapi maknanya sangat besar untuk aku. haiihhh, aku pun x tahu nak explain macam mana lagi. yang penting aku suka laa. dan kalau nak tahu, dulu aku selalu ucap selamat pagi dan selamat malam untuk ex aku. tapi dia jarang buat macam tu untuk aku. sedih. HAPPY is what I can conclude for the whole 9th January 2013 day. petang tu, sebelum aku gerak pergi dewan exam, kitorang sempat lagi borak kat facebook. ada satu ayat dia tu yang aku suka sangat nak baca. aku tanya dia, dah pernah sampai Desa Cattle Dairy Farm kat Kundasang tu x. and dia reply "sampai mana? :D sampai hati noona? :O " haha. aku just iyakan je apa yang dia cakap tu. then dia ada cakap, nanti lawat2 laa KK erh. aku pun balas laa, alaaa~ esok aku sampai gak kat KK tuh. haha! nah, aku bagi tengok korang part yang aku maksudkan tu.

hehe. paham2 je laa yang mana aku yang mana dia erh. =)

It seems that cerita aku dah merapu ke arah lain dah, bukan cerita pasal tamat sem dah, tapi pasal my Monday Couple dah. haha! sorry you guys. but thanks for reading it. I really appreciate it. =) btw, doakan aku selamat sampai Sabah erh? terima kasih.

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment