ikon twitter


Sunday 6 January 2013

Cover songs

Assalamualaikum..korang minat dengar lagu-lagu cover x? alaaa~ lagu penyanyi tu tapi dinyanyi balik oleh orang lain, sometimes budak cover tuh guna guitar, piano dan sebagainya..dan sometimes dorang ubah juga lirik dia sikit.. Kalau nak taw, aku nie pun baru je minat dengar lagu2 cover nih..first dulu aku dengar cover dari Tasha Manshahar & Syed Syamim ..patu, aku dengar pulak Hafiz Zainal..yang mamat nie ada 2 channel, yang satu lagi channel dia adalah Hafil Zainal '92..mamat nih aku memang minat giler laa, sampai siap download semua cover dia..tapi setakat nih, paling aku suka tengok n dengar adalah What Makes You Beautiful - 1D cover by hafiz zainal..best sangat..hihi..ada masa nanti dengar laa..memang x rugi punya laa..pastu aku dengar juga lagu2 cover Jung SungHa..haaa, yang nie mamat korea umur 17tahun..('96)..muda dowhhh...yang specialnya mamat nih, dia buat cover just dengan main guitar je...kan biasa yang korang nampak/dengar, orang buat cover siap dengan nyanyi kan? dia x, dia just main guitar je..perghhh, memang best...nanti try laa dengar cover Payphone - Maroon 5 dari dia erh? =) dan latest aku dengar cover dari Encik Mimpi..yang nie pulak, mamt nie buat cover, nyanyi, main guitar bagai, tapi x pernah sekali pun tunjuk muka..suara dia jangan laa cakap, memang best..aku first dengar dia nyanyi lagu cover Sayang - Shae dari dia, terus cair weyy..melting habis..haha! but satu je yang aku x suka dengan dia nih..dia merapun masa nyanyi tuh..merapu macam mana? haha! pergi laa dengar sendiri erh..hihi..aku dah bagi link kat atas tuh, korang pandai2 laa tengok sendiri ye..nak dengar, dengar laa..xnak, sudah..as simple as that..Bye..=)


nie laa mamat Jung SungHa tuh..

nie pulak just cover fb Encik Mimpi..

yang nie laa mamat nama Hafiz Zainal..budak dental kat Egypt..

dan yang nie Tasha Manshahar dan Syed Syamim..

No comments:

Post a Comment