ikon twitter


Thursday 25 April 2013

Keep Calm and...


Keep Calm And Love Mr. 456.  =)

hi korang. hehe. nampak kan kat atas tu? dulu Keep Calm and Love Monday Couple. sekarang dah tukar. Me and Kang Gary is just history, cuz now I'm with Mr. 456. Love him. btw, why am I speaking? haha! just  felt so boring this morning. and I kinda feel like wanna write some new entry. I don't care what kind of entry it is, either it's long or short. just write whatever. haha. 

today, I'm suppose to go to UKM with my friends. they got their Hubungan Etnik subject's interview there. although i'm not taking that subject, but I want to meet my friends who is studying at UKM. that's why I wanna join them. maybe I can be their camera woman. haha! but, to think it back last night, I decided not to join them because of some reasons. 1, I'm afraid that I'll be using money out of my budget. 2, I still got things undone, so why am I wasting my time following them to do things that aren't giving me any benefits? keuchi? haha! that's the main reason why I cancel to join them. 

and guys, I got things to ask. can you guys teach me how to "pujuk" people? haha! mix sudah gia bahasa sia. >.< seriously aku xtaw macam mana nak pujuk orang. aku taw nak pujuk baby yang tengah nangis, tapi kalau perempuan/lelaki yang menangis aku sumpah x reti nak pujuk taw. satu cara yang aku tahu.adalah peluk orang yang tengah merajuk tu sambil gosok2 belakang dia dan cakap "dah laa, jangan laa nangis lagi. jangan laa merajuk. saya minta maaf. kan saya dah peluk nie?" hah! macam nie je aku tahu. kalau orang tu perempuan, boleh laa kan aku buat macam tu. kalau lelaki? mana boleh weyy. melainkan dia halal bagi aku. haha. serius x tahu macam mana nak pujuk orang. kalau face to face pujuk pun aku fail, inikan lagi through the phone. x kira laa, call or text dua2 aku x reti weyy. kesian kat aku kan? >.<

aku rasa kan, macam nak buat puisi baru laa. dah lama rasa nak buat nie. tapi idea tu macam putus-putus datang. arghhh! nak buat puisi bertemakan apa eh? ibu? ayah? sahabat? hmm. nanti nak try tulis cerpen laa juga. law member2 cakap okey, proceed to novel. hahahaha! berangan giler sehhh. btw, birthday Mr. I x lama lagi nie. tapi aku xtaw nak hadiah apa kat dia. ada laa juga plan something. tapi aku risau itu x cukup kuat untuk dia jadikan kenangan sambut birthday dia dengan aku. haha. apa? xnak bagitahu kat sini. kot2 dia terbaca nanti. hihi. hopefully, ahad nie dapat jumpa dia kat bukit ekspo. =) doakan kitorang ya? thanks.

Sekian itu saja dari aku, Assalamualaikum. =)



No comments:

Post a Comment